Neizdevās savienoties ar Twitter. Mēģini vēlreiz!

Latvijas Olimpiskās komandas vizuālā identiāte iegūst zeltu "Adwards 2016" festivālā

adwards.lv
0:06, 28. augusts 0

Zelta ordeņus saņēma trīs "Asketic" iesniegtie darbi - “Latvijas Radio grafiskā iedentitāte”, “Latvijas Olimpiskā komanda” un “Zelteri”.

Šovakar, 26. augustā vienpadsmitā radošās izcilības festivāla Adwards2016noslēguma ceremonijā, kas notika Kino Splendid Palace lielajā zālē, tika piešķirts rekordliels ordeņu skaits - 39 Adwards dažāda kaluma meistarības ordeņi labākajiem no labākajiem. Galveno balvu – GRAND PRIX – saņēma iesniedzējsVoldis & Robis par Liepājas pilsētas kultūras pārvaldes pasūtījumā veidoto kampaņu “Brauc uz Liepāju izvējoties”. Kas zīmīgi - arī Pioniera balvu jeb balvu kā gada drosmīgākais klients saņēma Liepājas pilsēta tieši par šo pašu projektu. 

Šogad visvairāk I pakāpes jeb zelta Adwards meistarības ordeņus saņēmusi dizaina studija Asketic –veselus 3. Visvairāk ordeņu skaita ziņā saņēmusi aģentūra DDB Latvija, kas sev līdzi aiznesa septiņus II pakāpes jeb sudraba ordeņus, savukārt pagājušā gada apbalvotākā aģentūra Not Perfect | Y&R Riga šogad ierindojās ordeņu skaita ziņā otrajā vietā, saņemot veselus divus I pakāpes jeb zelta ordeņus un divus II pakāpes jeb sudraba ordeņus.

Integrēto kampaņu kategorijā zelta ordeni nesaņēma neviens, toties ar sudrabu tika apbalvoti veseli trīs - aģentūras !MOOZ iesniegtais darbs “Valsts ir internetā”(klients: VARAM) un divi DDB Latvija iesniegtie darbi - “Laima tagad” (Klients: Laima) un “Skaties ceļam acīs” (Klients: CSDD).

Film & Radio kategorijā zelta meistarības ordeni saņēma astoņi darbi. TV reklāmas apakškategorijā: divi Not Perfect | Y&R Riga darbi - “Tele2 Marta” un “VELCOM zvans mammai“(Klients: VELCOM). Online video apakškategorijā: iesniedzēja Voldis & Robis darbs “Brauc uz Liepāju izvējoties”. Mūzikas video apakškategorijā īpašu žūrijas atzinību izpelnījās Andreja Skurjataiesniegtais muzikas video “Ozols - Superhaips,” kurš saņēma veselus divus zelta jeb I pakāpes ordeņus (par mūzikas video un par video grafiskajiem risinājumiem). Ar zelta ordeni video grafiskie risinājumi novērtēti Voldis & Robisdarbā “Brauc uz Liepāju izvējoties”. Savukārt !MOOZ darbs “Dusmīgs, toties dzīvs!” (Klients: CSDD) ieguvis zeltu radio apakškategorijā.

Sudraba jeb II pakāpes ordeņus Film & Radio kategorijā saņēma iesniedzējsVoldis & Robis par klienta Tilde kampaņu “Kā raksti, tā ir”, iesniedzēja SIA Ever Media darbs “Dzejnieka Reiņa Runča grāmatas “Gaismas ķermenis” reklāmas video” (Klients: Imanta Ziedoņa fonds “ iegli”), kā arī DDB Latvija iesniegtais darbs “Laima tagad". 

Interesanti, ka kategorija Interaktīvie un digitālie risinājumi bija trešā populārākā iesniegto darbu daudzuma ziņā, tomēr ordeņus šajā kategorijā ieguva vien 3 darbi. Edgara Šubrovska iesniegtais darbs “Maini prātus” (Klients: LU SZF) ieguva sudraba ordeni, DDB Latvija darbs “Skaties ceļam acīs” (Klients: SCDD) ieguva sudraba ordeni un animācijas studijas Kust’ darbs “Virši-A kafija” (Klients: Virši-A) darba ieguva sudraba ordeni. 

Jau tradicionāli vislielākā un spēcīgākā kategorija PrintArt&Design apbalvota visvairāk, piešķirot 14 ordeņus. Zelta ordeņus šajā kategorijā saņēma Agnese Kleina par “Benji Knewman” grāmatžurnālu, trīs Asketic iesniegtie darbi - “Latvijas Radio grafiskā iedentitāte”, “Latvijas Olimpiskā komanda” un “Zelteri”(Klients: Gardu Muti). Vēl šajā kategorijā zeltu ieguva Lazy Brailustrācija “WankaDoodle”, kā arī Holgera Elera iesniegtais izstādes dizains"Raiņa muzeja “Tadenava” ekspozīcijas dizains”.

Sudrabus PrintArt&Design kategorijā ieguvuši astoņi darbi. Guilty iesniegtā preses reklāma “Zināšanu sēkla” (Klients: Lietotne Fabula), Dmirtija Pavlovaiesniegtā plakātu sērija “Dare To be” TEDx Riga 2016”, KRASSKY veidotie ielūgumi “Gurmānu vakariņu ielūgums”, Biedrības Mūsdienu kultūras centrs KultKom iesniegtā grāmata “Latvijas fotogrāfija 2016”, You Made My Dayiesniegtā grāmata “Rainis. Cilvēks”, Not Perfect | Y&R Riga radītā etiķešu sērija“Bierhaus” alum, Reiņa Hofmaņa fotogrāfijas “Liepājas Mākslas Forums”, kā arīDizaina biroja H2E izstādes dizains “Rīgas Motormuzeja ekspozīcijas dizains”(klients: CSDD).

Kategorijā Zīmola stāsts sudraba ordeni ieguva klienta Kūsiņš darbs “Skaistu zelteņu un stringu pavēnī”, kā arī Not Perfect | Y&R Riga Tele2 rebrendings “Tele2 cilvēku iedvesmoti”.

Kategorijā Sabiedriskās attiecības arī tika piešķirti divi sudraba ordeņi -Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate par klienta VARAM darbu “E-pārvaldes integrētā informatīvā kampaņa “Valsts ir internetā””, kā arī DDB Latvija iesniegtais darbs “Vai atstarojošā veste tevi padara pamanāmāku?”(Klients: CSDD). 

Nestradicionālā komunikācija sudraba ordeni ieguva VUCA Communications par darbu “Kriminālās ekselences fonds: Pazudušais brālis”, savukārt kategorijāPasākumi ar zelta ordeni tika apbalvota Skudras Metropole par pasākumu “Gastronomiskā performance Gadalaiki”, bet ar sudraba - DDB Latvija iesniegtais darbs “Māksla Skriet” (Klients:NECom)

Kategorijā Branded content and entertainment tika piešķirti divi sudraba jeb II pakāpes ordeņi - par DDB Latvija iesniegto darbu “Single Socks” (Klients: Samsung Electronics Baltics) un Latvijas radio par darbu “Dusmīgs, toties dzīvs!” (Kleints: CSDD).

Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās desmit atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto nozaru profesionāļi no 6 valstīm. Kopumā tika piešķirti piešķirti 39 ordeņi – 14 zelta un 25 sudraba. Šis ir lielākais piešķirto ordeņu skaits Adwards vienpadsmit gadu vēsturē.

 

 

 

 

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru


Lai pievienotu komentāru, ienāc ar kādu no sociālajiem tīkliem